• Elke klacht met betrekking tot de verstrekte diensten dient ons, op straffe van onontvankelijkheid, binnen de acht dagen aangetekend te worden verstuurd naar het adres van de zetel van Milo Corporation. Zo ook dienen facturen betwist te worden binnen de 10 werkdagen. Nadien worden er geen klachten meer aanvaard.
• In geval van conflict mbt de Algemene voorwaarden, wordt tussen beide partijen expliciet aanvaard dat de algemene factuurvoorwaarden van Milo Corporation toepassing vinden, tenzij uitdrukkelijk anders overeen gekomen in het contract of de offerte.
• In geval van annulering door de klant van de prestaties door Milo Corporation gelden volgende vergoedingen en termijnen: annulering vanaf goedkeuring offerte/ondertekening contract tot 14 dagen voor de geplande prestatie geldt: een forfaitaire vergoeding van 25 % van het factuurbedrag, vanaf 14 dagen tot één week voor de prestatie geldt: een forfaitaire vergoeding van 50 % en vanaf één week voor de prestatie dient de klant 100 % te betalen aan Milo Corporation.
• Alle facturen zijn binnen de 30 dagen betaalbaar.
• Elke niet betaalde factuur zal na 30 dagen van rechtswege en zonder voorafgaandelijke ingebrekestelling een intrest meebrengen van 12% jaar, verhoogd met een forfaitaire schadevergoeding van 15% op het openstaand bedrag, met een minimum van € 100,00. Bij een eerste herinnering zal een bijkomende administratieve kost van €10,00 worden aangerekend, vanaf de tweede herinnering een administratieve kost van €15,00.
• Voor alle betwistingen van welke aard ook zijn uitsluitend de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement Antwerpen bevoegd.